Αρχική Θέματα Δημοσιότητας Κοινοβουλευτική Δραστηριότητα ΕΡΩΤΗΣΗ 22/06/2005 Προς Υπ. Μεταφορών & Επικοινωνιών & Εμπορικής Ναυτιλίας

ΕΡΩΤΗΣΗ 22/06/2005 Προς Υπ. Μεταφορών & Επικοινωνιών & Εμπορικής Ναυτιλίας

Δραστηριοποίηση υδροπλάνων και στη χώρα µας

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τους Υπουργούς Μεταφορών & Επικοινωνιών και
Εµπορικής Ναυτιλίας


Μετά από πολύχρονες προσπάθειες ψηφίστηκε θεσµικό πλαίσιο για τη δραστηριοποίηση υδροπλάνων και στη χώρα µας.
Παρά τη στήριξη απ’ όλες τις πλευρές, το µόνο που έχει συµβεί είναι η περιφορά πλείστων Υπουργών, για λόγους προφανώς δηµοσίων σχέσεων, µε υδροπλάνα σε διάφορες περιοχές.
Όπως όµως προκύπτει από διαµαρτυρίες των ενδιαφεροµένων εταιριών, κατοίκων διαφόρων περιοχών και φορέων, τίποτα κυριολεκτικά δε λειτουργεί νοµίµως, αφού οι απαιτούµενες νοµοθετικές πράξεις είτε δεν έχουν εκδοθεί, είτε πάσχουν. ΄Ετσι, οι κάτοικοι της Καλλιθέας βλέπουν ξαφνικά να προσγειώνεται και να δένει µέσα στη ναυταθλητική µαρίνα του ∆έλτα Φαλήρου ένα υδροπλάνο, οι φορείς των Παξών να διαµαρτύρονται στον Πρωθυπουργό για διάδροµο που κλείνει το δίαυλο και το τουριστικό λιµάνι τους για ώρες, άλλοι για παράνοµα κτίσµατα σε λιµένες, η ΄Ενωση Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας για θέµατα ανταγωνισµού και οι ενδιαφερόµενοι επενδυτές για ακύρωση των επενδυτικών τους σχεδίων, αφού το τοπίο, παρά την ψήφιση διάταξης, παραµένει θολό.
Τέλος, τα υπηρεσιακά στελέχη των δύο Υπουργείων, µπροστά στο ασυνάρτητο πλαίσιο των κυβερνητικών πολιτικών, αρνούνται να συνυπογράψουν – και δικαίως – εφαρµοστικές υπουργικές αποφάσεις. 

Ερωτώνται οι κ. κ. Υπουργοί :

1. Μετά τη νοµοθετική διάταξη που ψηφίστηκε στη Βουλή, ποιες Κ.Υ.Α. ή Π.∆. έχουν εκδοθεί, ποιες και πότε θα εκδοθούν ακόµη για την πλήρη λειτουργία υδροπλάνων;
2. Με τα όσα ισχύουν και εφαρµόζονται σήµερα, έχει διασφαλισθεί η ασφάλεια πτήσεων, η ασφάλεια των κινούµενων στις θάλασσες και των ταξιδιωτών;

3. Ποια η απάντησή σας στο αρ. πρωτ. 3754/09.11.04 έγγραφο που σας απέστειλε το πολιτικό γραφείο του Πρωθυπουργού;
4. Πόσοι και ποιοι είναι οι αεροδιάδροµοι από/προσθαλάσσωσης υδροπλάνων που έχουν εγκριθεί;
5. Πώς σκοπεύει το Υ.Ε.Ν. να αντιµετωπίσει το θέµα δηµιουργίας σταθµών αφίξεων – αναχωρήσεων στα λιµάνια;
6. Βάσει ποιάς έγκρισης χρησιµοποιήθηκε ο χώρος µιας ναυταθλητικής µαρίνας, όπου αθλούνται παιδιά, ως διάδροµος ή λιµένας υδροπλάνων;




Αθήνα, 22 Ιουνίου 2005


                Ο ερωτών βουλευτής


                Γιώργος Ανωµερίτης